amaliafoton

Alla inlägg under juni 2011

Av Amalia - 30 juni 2011 21:07

Ja vet inte varför ja gjorde en sån där smiley som ribrik men orkade inte komma på nåt annat :P :P <3 I alla fall, nu ska jag tamträna min fågel Kowo!! Nu kommer han så nära att han klättrar på pinnar och sånt bara några centimeter bort från min hand :D


//Amalia.

Av Amalia - 30 juni 2011 20:34

Förlåt för dålig uppdatering men ja har faktiskt varit på ett asbra ridläger hela tiden och då har ja inte haft tid för bloggen sorry :P <3 men imorn är sista dagen

:( tyvärr :( ja önskar att ridlägret höll på i tre veckor till (minst) :P <3 Ja kommer sakna alla tjejer som går på lägret och alla hästarna :) <3 Jaja de är i alla fall fortfarande en dag kvar att njuta av :D


   Snacka om böjt träd :P

//Amalia.

Av Amalia - 29 juni 2011 20:49
Av Amalia - 29 juni 2011 07:00

Ni har nog märkt att jag har bytt header och den nya har matilda (världens bästa chey!!) gjort :P


   Haha lite random bild men ändå, asgod tårta ;) 

//Amalia.

Av Amalia - 29 juni 2011 06:46

Om typ en timme eller nåt sånt ska ja till stallet :D Då ska vi hoppa igen så River kommer bli skitsnabb!! men de e bara kul :D 


   Ja på skolavslutningen :P

//Amalia.

Av Amalia - 28 juni 2011 22:06

Ja sorry för att ja inte har hunnit blogga så mycke ida :( ja har varit på träningsläger och sen har ja varit och badat på Norskogsbadet :D De va jätteskönt att bada för bara i skuggan var det 30 grader !!!!!!!!!!!!! Jaja men det roligaste är ju självklart att vara på läger me alla hästarna :D :P ;) <3 <3 


   Sötaste Picco <3 (och jag) :P

//Amalia.

Av Amalia - 27 juni 2011 21:32

Nu kom jag på att ja skulle ju berätta vem jag fick på ridlägret :D Jag fick

River !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D Jag hade ju hellre haft Picco men som sagt det går inte men hade ja fått honom hade ja skrivti tusen smileys och tusen hjärtan :) <3

Aja nu vet ni men nu måste ja gå och hoppa in i duschen :P 


Ja va på promenad me mamma och vår hund och då såg vi massa humlor på blommor så vi försökte fota dem :P de gick inte så jättebra men bilden är ändå helt okej :P

//Amalia.  

Av Amalia - 27 juni 2011 21:13

Ja, som rubriken säger, Glöm inte FRÅGESTUNDEN som håller på några dar till ;)

Fråga vad ni vill :P :D Ja svarar alltid lika ärligt :P


  

//Amalia

Presentation

Hej! Jag är en tjej på 13 vårar som älskar hästar och ridning och fotar ganska mycket. :D Jag rider en gång i veckan men nästan alla andra dagar är jag bara i stallet

Bloggresponse

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok! Skriv vadsomhelst :)

Omröstning

Eftersom jag är ny här så vill jag veta vad ni gillar att läsa om så, vad gillar ni?
 Djur
 Mode
 Politik
 Smink
 Vardag
 Spel
 Foton
 Veckans outfit
 Stallet
 Vänner
 Skolan

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Fråga mig

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards